Psihologie Organizațională și Managerială

De ce este importantă psihologia organizațională și managerială?

Indiferent de mărimea companiei tale un lucru este cert: managerii împreună cu angajații sunt cei care conduc către performanță. Cea mai mare greutate cade pe umerii managerilor pentru a-și menține echipa motivată și productivă, pentru a gestiona conflictele și a ține pasul cu schimbările ce apar, iar pentru asta devine necesară dezvoltarea continuă.

 

Există oare un set prestabilit de abilități necesare atât tehnice, cât și interumane pentru un leadership de succes? Managerii și liderii de echipă sunt pionieri ai inovației, de aceea dezvoltarea de abilități tehnice devine o constantă. Dar succesul unei idei vine după lungi perioade de analiză strategică, implementare, testare și lucru cu echipa. 

Când vorbim de gestionarea echipelor către performanță, trebuie să acordăm atenție abilităților interumane și devin o necesitate în gestionarea provocărilor într-un mod sustenabil și empatic, pentru ca bunăstarea și, implicit, performanța echipei să fie menținute. 

 

Dacă și tu îți dorești ca managerii și echipele lor să conducă către viitor, în loc să rămână ancorați în trecut, noi îți oferim cea mai bună soluție. Serviciile noastre sunt menite să susțină managerii spre rezultate personale și profesionale remarcabile. Asigură cele mai bune resurse angajaților tăi și rezervă succesul companiei tale.

psihologie manageriala
psihologie organizationala

Cum vă putem ajuta?

În cadrul clinicii Aliat Suceava oferim servicii de dezvoltare personală și organizațională la cele mai înalte standarde. Suntem o echipă de psihologi cu experiență și cu practică îndelungată în ceea ce privește munca în cadrul organizațiilor și le putem oferi suportul de care au nevoie pentru gestionarea corectă a conflictelor, comunicarea eficientă, menținerea unei motivații ridicate a membrilor echipei, gestionarea stresului, a presiunii deadline-urilor și, implicit, o gestionare eficientă a timpului.  

Fie că vorbim de dezvoltarea individuală, fie a întregii echipe, avem resursele necesare pentru a-i ajuta să atingă performanța indiferent de funcția deținută în cadrul companiei. Succesul se datorează implicării fiecărui angajat.

Beneficiile psihologiei organizaționale și manageriale

Beneficiile unui leadership de succes sunt nenumărate, de la eficiență și productivitate crescute, la o comunicare și relații mai puternice în rândul echipelor. Și noi suntem aici să le oferim sprijinul necesar în atingerea obiectivelor.

În cadrul sesiunilor de dezvoltare personală specialiștii noștri în dezvoltare organizațională oferă suport pentru gestionarea schimbărilor din organizație, managementul organizațional, al conflictelor, stresului și timpului, dezvoltarea capacităților individuale și organizaționale de comunicare internă și externă, inclusiv pentru recăpătarea motivației și cum poate fi construită. 

Deținerea tuturor acestor abilități tehnice și  interumane se reflectă și în rezultate, dar acestea se acumulează prin experiență de muncă sau prin cursuri dedicate de dezvoltare. Pentru a avea rezultate individuale și colective mai bune, toate aceste abilități trebuie aplicate în activitatea profesională în contexte diferite și continuu îmbunătățite pentru că nimic cu rămâne la fel, întodeauna apar schimbări, atât la nivelul echipei, cât și la nivelul companiei sau al mediului de business.

psihoterapie organizationala

Serviciile de psihologie organizațională oferite de echipa de specialiști a clinicii Aliat Suceava

Cine suntem determină modul în care conducem, dar aceeași putere o are și felul în care învățăm să fim. Integritatea, empatia, gândirea critică, viziunea sunt doar câteva dintre multitudinea de abilități care pot ajuta în construirea de echipe performante. Tot ce contează este să continuăm să ne dezvoltăm.

Ce îți oferim în cadrul sesiunilor de training pentru echipe în cadrul clinicii Aliat Suceava sau Bucovina retreat, locația noastră ideală pentru activitățile de grup:

  • Consiliere individuală și de grup pentru situațiile întâlnite la locul de muncă;
  • Programe de formare pe diverse tematici (negociere, mediere, coaching, comunicare; dialog asertiv, motivare, management de proiect, creativitate/gândire divergentă);
  • Facilitarea rezolvării conflictelor (prin strategii de consiliere, facilitare, negociere și mediere);
  • Însoțirea persoanelor implicate punctual în diverse conflicte (vizibile sau ascunse) pentru a le susține să depășească funcțional aceste disensiuni ce trenează și influențează negativ dinamica organizației.

Cursuri de formare și dezvoltare pentru manageri.
Ce fel de manager ești sau ți-ai dori sa fii?

Vocea unui manager este cel mai puternic instrument. Managerii sunt cei care conduc echipele către succes și care participă activ la dezvoltarea acestora. Ca manager sau lider de echipă este important să identifici nevoile echipei tale și să acționezi eficient pentru a restabili performanța.

Atât abilitățile tehnice, cât și cele interumane pot fi învățate, dezvoltate, exersate, deblocate, operaționalizate în cadrul cursurilor de formare și dezvoltare pentru manageri:

Contactați un specialist